Doel:
Door een op maat gemaakt opleidingsaanbod te bieden, heeft WayFinders zich gericht op het versterken van de soft skills van Hyperion's team. Deze omvatten het effectief geven en ontvangen van feedback, assertiviteit, het begrijpen van persoonlijke en andermans communicatiestijlen, en het creëren van een blijvende indruk bij klanten. Deze nauwkeurig afgestemde training streeft naar een betere samenwerking, verbeterde klantrelaties en meer zelfverzekerde professionele presentaties. Samengevat, WayFinders en Hyperion bundelen krachten om technologische uitmuntendheid te laten samengaan met interpersoonlijke vaardigheden.
Aanpak:
Open opleidingsaanbod van verschillende sessies gedurende het bvolledige najaar. Afwisselende sessies van een volledige dag waarbij topics meerdere keren aan bod kwamen
- Feedback geven & ontvangen
- Versterk je klantencommunicatie
- Communiceren met impact
- Assertiviteit
Deze sessies werden steeds afgewisseld met theorie, oefeningen, plenaire besprekingen, cases, etc. Deelnemen kon als volledig team maar ook individueel. We voorzagen ook intervisiemomenten.
Iedereen ging aan de slag met zijn/haar persoonlijk ambitieplan om de groei verder te zetten in de praktijk.
Resultaat:
- Deelnemers hadden een versterkt inzicht in de eigen sterktes, valkuilen, talenten, natuurlijke aanleg, ...
- Door toepasbare tips en concrete handvaten werden de nieuwe inzichten meteen toegepast in de praktijk
- Dit resulteerde in competentieversterking en een beter inzicht in anderen wat de samenwerking bevorderde.